Anak PertaMa Vs aNak Kedua!!!!

Di Petang Hari Yang iNdah...aKu n jiRan2 yaNg terciNta Sedang Bermain Badminton aTaupUn nama SaintifiknYa Raket..hahaha
Tiba2 kaMi terDengar Jiran SebeLah Umah SeDang Mmarahi aDiknya Yang mandi D suNgai...TeruS tercetusnYa Perbahasan antara Kami Semua...hehehe


Pipie: Wei...aNak Kedua Memang Bibiran Ke?...hahaha
Lina: hahaha..Sandi La ba Juga...aGak2 La Juga..anaK pertama Pun BegiTu JUga...
Pipie: Mana ada..Pandai2 Ja Ko..anAk peRtama nie seLaLunya Pendiam..Kunun La..hahaha..Len La aNak Kedua..baNyak Mau D cakap..Nda Pandai Habis...
Lina: Biasa La...aNak PerTama Dengan Yg Kedua maNa BoLeh Sama Perangai..Nda Sekufu Nanti..hahaha...KaLo mau SeimBang Mesti Lain2 Perangai..hahaha
Pipie: Hahaha..Biar La Ba...Nda Pa La aKu Kasi Can La aNak Kedua Cantik..Yg peNting aNak Pertama Nie ComeL...ComeL tu Lebi Berharga daRi cantik..kekekeke
Linda: Oii..apa Kamu Cite2..Nda M'ajak..jahat Juga Kamu Nie...
Lina: Mau Juga Ko SiBuk...hahah
Pipie: Uiii..Lina..Jgn Ko Mara2 Ba..Ku Ketuk Nie KepaLamu..haha
Linda: Uii..Kasi Can Ba aKu Main...
Lina: Naa..maiN La..pEnat Juga aKu...
Pipie: uitt..Linda..iKat2 La Rambut Mu Tu..macaM ambaL2 Suda aKu Tgk..KaLo ada Org Tanya SiaPa Ko..nDa La aKu Mau M'gaku Ko Jiranku...hahaha
Linda: ooo..Moneng aMbiL kaN aKu ikaT rambut...CepatLah...
Pipie: Jangan kamu Suru2 C moneNg Baa..SakiT Ba Tu KakinYa..Mau D Bawa P Tempat bapa LemaNg..haha..Kasi Sedia Sya puLut Kuning nGan aYam Kampung..kekeke..


Sekian Terima Kasih..kekeke
Ntah Cite apa Le Nie..kekeke



No comments: